VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vašemu dítěti zboží nesedí nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete ho samozřejmě podle zákona do 30 dnů od zakoupení vrátit. Nezapomeňte nás však o této skutečnosti informovat do 30 dnů od převzetí zboží na email: info@kitikate.cz 

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené a nepoškozené. Napište nám číslo Vašeho účtu v případě, že zboží vracíte a chcete vrátit peníze. Zboží můžete zaslat na adresu: kitikate Centrum Stromovka, Veletržní 24, 170 00, Praha 7-Holešovice

Zboží můžete zaslat také přes Zásilkovnu,

V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte kód produktu (S12345), který si zvolíte jako náhradu za původně zakoupený produkt a vše nám pošlete na adresu: kitikate Centrum Stromovka, Veletržní 24, 170 00, Praha 7-Holešovice


Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží najdete ZDE.

Reklamace

V případě reklamace zboží vrácení probíhá stejně jako je uvedeno výše. Nezapomeňte uvést důvod reklamace. Po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.

Najdete nás i na MALL.CZ