VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud Vašemu dítěti zboží nesedí nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete ho podle zákona do 30 dnů od zakoupení vrátit.
Nezapomeňte nás o této skutečnosti informovat do 30 dnů od převzetí zboží na email: info@kitikate.cz.
Vrácení / výměna přepravní společností
-
Lze pouze prostřednictvím Kitikate – Centrum Stromovka.
-
Formulář pro vrácení, výměnu nebo reklamaci přes přepravní společnost naleznete ZDE.
-
Adresa pro zaslání:
Kitikate – Centrum Stromovka
Veletržní 24, 170 00 Praha 7 – Holešovice -
Můžete využít např. Zásilkovnu.
-
Zboží musí být nenošené a nepoškozené.
-
Pokud žádáte vrácení peněz, uveďte číslo svého bankovního účtu.
Vrácení / výměna na prodejně
Při osobním vrácení nebo výměně je nutné mít s sebou fakturu.
Zboží můžete přinést na tyto prodejny:
-
Kitikate – Centrum Stromovka
Veletržní 24, 170 00 Praha 7 – Holešovice -
Kitikate – Na Příkopě
Na Příkopě 394/13, 110 00 Praha 1 – Staré Město
Zboží musí být nenošené a nepoškozené.
Reklamace
-
Probíhá stejným způsobem jako vrácení.
-
Do formuláře prosím uveďte také důvod reklamace.
-
Zboží můžete doručit osobně na výše uvedené pobočky (s fakturou) nebo zaslat přepravní společností na adresu Stromovky.
-
Po převzetí zboží provedeme kontrolu a do 30 dnů Vás budeme informovat o výsledku.